Warning: copy(http://axis.cz/ms/plugins/editors/jckeditor/plugins/smiley/images/tounge_smile.gif) [function.copy]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /www/doc/www.cadlexikon.cz/www/plugins/content/mavikthumbnails/mavikthumbnails.php on line 668

Warning: copy(http://cadlexikon.cz/ms/plugins/editors/jckeditor/plugins/smiley/images/tounge_smile.gif) [function.copy]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /www/doc/www.cadlexikon.cz/www/plugins/content/mavikthumbnails/mavikthumbnails.php on line 668

Správa licencí a Bentley SELECT

Service Request aneb jak využívat přímou Bentley podporu

Abonenti programu SELECT (nezávisle na tom, kolik a jakých mají zakoupeno licencí) mohou pracovníky firmy Bentley "obtěžovat"  svými problémy pomocí standartizovaného formuláře, který se jmenuje Service Request (dříve Service Ticket). Tento článek byl psán v době, kdy se formulář jmenoval ještě postaru. Jméno se sice změnilo, uživatelské rozhraní se trochu změnilo, ale princip zůstal stejný.

Zaregistrujte se a přečtěte si více...

Prosím zaregistrujte se pro psaní komentářů

Lidí v této konverzaci

  • Host (ondřej dvořák)

    Dobrý den,
    mám MSTN v08.05.01.25 a Powerdraft v08.09.04.88. Při otevření dgn s rastry ze síťového disku nastává problém s jejich načítáním. Závada je někde při posílání (rastrových) dat mezi PC a jejich příjmem v RasterManageru. Důležité je i to, že řádek v RM se vyplní hned (tj. informace o souboru se dostane do MSTNu hned) avšak načtení samotných rastrových dat trvá velmi dlouho. Když jsem v Draftu definoval hodnotu MS_RASTER_NOSHARING na 1, problém přestal. Ve starší verzi MSTNu ale tato proměnná není a problém trvá. Pomalé načítání nastává u rastrů zavedených pouze ke čtení a na chybu v MS_TMP to nevypadá. Děkuji za návod k opravě.

  • Len poznámka:
    Behom roku 2013 došlo k zmene terminológie: namiesto výrazu "Service Ticket" sa používa označenie "Service Request". Bentley tým zrejme dáva najavo, že okrem klasických dotazov na riešenie problémov, sa tento nástroj používa aj na zadanie požiadaviek, ktoré nie sú problémom, ako napr. požiadavka na rozšírenie funkcionality alebo zmenu licencie a i.